środa, 7 października 2015

List do J.


13 lat minęło. Jak jeden dzień...... i parę nocy :) Znałam cie na wiele lat wcześniej nim się pojawiłaś na świecie. Wiedziałam, że będziesz Julią. Taką rozważną i romantyczną. W tamtym czasie w grę wchodziła jeszcze Weronika, ale ostatecznie przestraszyłam się, bo choć podświadomie czułam, że będziesz kiedyś odrobinę podobna do bohaterek ulubionego filmu to, nigdy nie chciałam zaprojektować ci przyszłości wg konkretnego scenariusza. Skończyłaś już szkołę podstawową i rozpoczęłaś wybrane gimnazjum. Jesteś Julią rozważną i romantyczną, :)), moim największym szczęściem i ukochaniem. Ale jedno ciągle pozostało bez zmian. Dostajesz gęsiej skórki i przewracasz oczami gdy tylko sięgam po aparat. Już nie płaczesz, nawet nie krzyczysz "uwaga chować się moja mama chce mi zrobić zdjęcie", ba nawet czasem sama chcesz bym nacisnęła spust migawki, ale obie wiemy, że nie lubisz. A to jest egoizm. Każde Twoje urodziny to tak samo Moje święto. Nie wiem jak to jest z innymi, ale nie byłoby Ciebie, gdym sobie Ciebie nie wymarzyła! Któregoś dnia pójdziesz sobie w cały świat. Mnie zostaną tylko zdjęcia. No! Uwielbiam. Mama.





















8 komentarzy:

  1. no to totalnie mnie wzruszyłaś...a taki perfekcyjny makijaż miałam:) Pieknie....

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna Julka. I piękne Twoje słowa. Obu Wam najlepszego, dokładnie to samo myślę, gdy naciskam migawkę, zatrzymać chwilkę, bo kiedyś mi albo im zostaną te zdjęcia, tylko moje nie protestują, jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gimnazjalistka! Jejku, jak ja już tutaj z Wami długo jestem, pamiętam taką nieco młodszą Julię jeżdżącą na łyżwach, jakby to było wczoraj :-) Sto lat dla pięknej nasto już latki :-) Trochę mnie przeraża ten pędzący czas...dobrze, że można zatrzymać go w kadrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne slowa! Wszystkiego najlepszego dla Julki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I to jakie zdjęcia!!! Wszystkiego, co najlepsze dla córki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ujęłaś swoje uczucia w słowa, Julka jest fajną dziewczyną, a Ty fajną matką!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzruszyłam się. Wyobraziłam sobie moją Lilkę za 10 lat. Cudownie napisałaś. A tak btw zajrzałam na instagram Twojej córki. Powiem Ci szczerze, że to cudowne jest móc patrzeć na taką fajną, mądrą nastolatkę. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez od lat zaglądam. Macham i pozdrawiam - aga z nadziejki

    OdpowiedzUsuń