piątek, 30 października 2015

W leśnym parku niespodzianek


Ustroń - górskie, uzdrowiskowe miasteczko, które dotąd kojarzyło mi się z opowieściami śp. babci, która uwielbiała tam wracać. Tyko 2 godziny drogi od Krakowa. O Leśnym Parku Niespodzianek słyszałam już dawno temu, ale bliższą chęcią poznana tego miejsca zapałałam dopiero po pierwszym wpisie u Mileny. Milena wróciła tam niedawno i podzieliła się na blogu pięknymi zdjęciami, a ja uznałam, że tej wycieczki nie możemy już dłużej odkładać. I była to bardzo dobra decyzja. Leśny park niespodzianek przyćmił każde tego typu miejsce. Bliskość zwierząt i możliwość bezpośredniego kontaktu fizycznego jest dla dzieci wspaniała. Dla dorosłych także. W kasie parku można zakupić opakowanie karmy, dzięki czemu dystans ze zwierzętami skraca się do minimum. Nie mogłam uwierzyć, że tak płochliwe ze swej natury młode daniele tak ufnie podchodziły do dzieci, jadły im z rąk, a jeden upodobał sobie nawet na tyle Julkę,że wystawiał się do głaskania. Pomimo,że przybywają tu gromadami całe rodziny, bez trudu można na obszarze parku znaleźć spokojne miejsce dla siebie. Ogrodzone żyją tam też żubry, szopy i świnki wietnamskie. O wyznaczonych godzinach można wziąć udział w pokazach lotów ptaków drapieżnych. Młodsze dzieci chętnie korzystają z placu zabaw, ale i tak po kilku chwilach wszyscy znowu biegną do Bambi. My będziemy tam wracać o każdej porze roku.















































8 komentarzy:

  1. Rewelacja! PS. Polecam odwiedzić małe zoo w Izdebniku (zupełnie przez przypadek tam trafiliśmy w zeszłym roku przy okazji pobytu w Lanckoronie). Maja nawet kangury :) www.zwierzyniec-kopytkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Choc w Ustroniu byłam nie raz to Leśny Park Niespodzianek odwiedzialam tylko raz. W mojej opinii jest dobrze wybrac sie tam z dziecmi które bd zafascynowane zwierzątkami ale jako dla samych dorosłych.. pamiętam ze wstęp wydawał mi sie zbyt drogi a furorę na mnie zrobił jedynie show ptaków drapieżnych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zo będzie zachwycona! Musimy pojechać koniecznie. Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. My regularnie odwiedzamy Park Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie. Jest na Mazurach (niedaleko Ruciane-Nida), więc idealnie nadaje się na letnią rozrywkę, oderwanie od żeglowania i plażowania. Polecamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie przeczytałam! :)
    Fajnie, że dotarliście i że się podobało. Zdjęcia boskie, no i Hanula <3

    OdpowiedzUsuń