piątek, 6 listopada 2015

Bambi & Design


Tak, tak jesteśmy już nudne i przewidywalne z ta miłością do bambich, rudolfów, muminków itp. itd.. Do tego jeszcze moje natręctwa gdy widzę nowe lampki. Trochę nie wiem gdzie je już w domu ustawiać....No cóż tak mam, tak mamy.... i już. Moja ostatnia fascynacja to lampki słoiki La tete dans le bocal. Francuska marka dostępna w ulubionym Smallable. Taki prosty pomysł pomalowana figurka, kolorowy kabel i słoik vintage. Delikatne i uroczo. A ile radości, gdy w środku jest bambi. Na stronie sklepu znajdziecie dużo bardzo fajnych modeli, w dwóch wersjach - biurkowej i wiszącej.





















Sukienka sama się prosiła, żeby Hania zechciała ją nosić. I spotkała się jak widać z życzliwym przyjęciem. Cudowna mięsista bawełna, wygodny krój i ten bambi . To marka I talk too much i dostępna jest w dudula.pl












Ale na długi czas naprawdę zajął Hanię zestaw kreatywny od Djeco gdzie obrazek malowany był kolorowym proszkiem i brokatem rzecz jasna :). Całkowicie samodzielnie i ... pięknie





2 komentarze:

  1. Lampy. Te lampy! Dżizys, zaczarowałaś mnie nimi! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Są świetne ! :) Już je kiedyś widziałam na pinterest'cie i od razu skradły moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń