sobota, 1 października 2016

Bambi chair


Każdy kto nawet rzadko tu zagląda zdołał się na pewno natknąć na jakiś wpis z sarenką Bambi - wiadomo uwielbiamy. A że dawno nie było na blogu dobrego designu to dzisiaj kilka pieczeni na jednym ogniu (choć może nie jest to w tym kontekście najlepsze porównanie). Nadeszła juz złota polska jesień, za nami kilka fajnych wycieczek leśnych, koszyki pełne skarbów i tropienie śladów zwierząt. Nie tak dawno tu przedstawiałam nowy sklep na rynku produktów dziecięcych - Got me! Wiedziałam, że w sklepie będą się pojawiać perełki aktualnego designu, ale nie sądziłam wówczas, że właśnie to krzesełko Bambi chair projektu Takeshi Sawada, które do niedawna wydawało mi się tak bardzo niedostępne zawita do nas.

Elements Optimal to duńska kooperatywa, która dąży do wspierania projektantów i producentów, podzielających pasję promowania skandynawskiego rzemiosła, a także ułatwia międzynarodową współpracę z utalentowanymi osobami. Tak właśnie nawiązała się współpraca z japońskim projektantem Takeshi Sawada. Sam projektant twierdzi,że nie czuje szczególnej misji przyświecającej procesowi twórczemu a projekty dedykowane dzieciom maja być użyteczne i zabawne. Krzesełka zaprojektowane z rzeźbiarską precyzją wykonane są z litego europejskiego dębu i amerykańskiego orzecha, a siedziska wykonane ze sztucznych futer. Hania- moja ulubiona recenzentka, uwielbia gdy wypukła forma siedziska wybija ją do skoku na łózko niczym trampolina. Ale gdy przychodzą goście, tylko wybrani dostępują zaszczytu umoszczenia się na taboreciku. Krzesełko od razu skradło moje serce, lecz do tej pory widziałam je w aranżacjach raczej minimalistycznych. W niewielkim mieszkanku przystosowanym do życia 4 osobowej rodziny trudno o minimalizm, ale i u nas zadomowił się bez trudu. Ps. Sprawdźcie ofertę Got me, bo ostatnio pojawił się tam kolejny przedmiot pożądania klik, ale o tym może przy innej okazji, ja tymczasem musze włączyć "tryb minimalizm" i poskromić swe żądze... ommmmmmm






















4 komentarze:

  1. Boska aranżacja:)Można wiedzieć skąd jest czarna lampka na biurku?

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdecydowanie moje klimaty! Od dłuższego czasu poszukuje takiego lusterka. Czy można prosić o podpowiedz gdzie mogę takie dostać? Pozdrawiam��

    OdpowiedzUsuń